shababtomorrow
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shababtomorrow

كـــل مــا هــــو جـــديـــد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس

كاتب الموضوعرسالة
Dark_Vatar
مشرف قسم
مشرف قسم
Dark_Vatar

ذكر عدد الرسائل : 85
العمل/الترفيه : طالب
sms : My SMS واعيش على صوتك ودفء نغماتك وأدرس سحر نظراتك يا من أذابتنى روعة جمالك فأنا عشقت لحظة صمتك ورقة حوارك

على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Empty
مُساهمةموضوع: على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس   على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 8:42 pm

بسم الله
... ...
انا كنت عملت الموضوع ده قبل كده بس بجدده عشان فى جديد على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Wink
و انا محتاج تشجعكم عشان استمر على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Redface
نبتدى من الصغيرعلى ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Biggrin

Tiger Girl

cerberus

uruchi

, و فى مرتين راحو فى سيبر
isyutaru

Lord

و كنت قولت حكاية اللورد قبل كده بس هقولها تانى
انا كنت فى بارتى و روحنى للورد على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Cool
و كل البارتى ماتت بس كلهم بوت فراحو المدينة لما ماتوا و انا فضلت على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Cool
و جه و احد buffer صحنى و كملت على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Biggrin
و فجاة مات و لقيت اسمى جالى زهول و مصدقتش و فضلت متنح بتع نص ساعة على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Eek
بس المعايا فى السيرفر عرفنى كويس على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Wink
و اللى مش مصدق برده مش مهم يخليه فى البقى على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Redface
و اتمنى النهاردة بعد ال check اجيب ال isyu تانى على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Confused
و ابقوا تبعوه و انا كل جديد هضيفوهعلى ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Tongue
بس تشجعكم معايه لو سمحتم على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Smile
شركوا بالردود و الاستفتاء على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Smile
و اسف انى طولت قوى عليكم
على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس Wink

bbf bbf bbf bbf
شرار شرار
fyk

على ما اظن صور تشجع كل المصريين و تقول اننا زى بقى الناس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-